19 Kasım 2009 Perşembe

ESKİŞEHİR






4 yorum:

  1. yapılan bebeklerin hepsi çok güzeller ellerinize emeğinize sağlık..fakat bloğunuzda sağ tarafta slayt halinde gösterilen resimlerin içinde bana ait benim yaptığım bebeklerin resimleride mevcut nerden kaydettiğinizi merak ettiğimden soruyorum yoksa tanıtım amaçlı olduğunu düşündüğümden bir sorun yok:) tşkler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    Gittiğim sergilerden fotoğraflar çektim.Yan tarafta o sergilerin nereye ait olduğu da yazıyor.Amaç yapılanlardan herkesin faydalanması. Fotoğraflardan da fikir alanlar olabilir.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar bu taşları ankarada nerden temin edebiliriz teşekkürederim sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Bu taşları ; Ankara da bahçe peysajcılarından bulabilirsiniz. Ama en güzeli tatilde deniz kenarından toplamak.

    YanıtlaSil